Wednesday, February 17, 2016

Countdown 1 day #0218


It's tomorrow!
Excited yet nervous, but trying hard to calm myself down.
It gonna be my last day in my entire life living as 21 year old.



Ever since I enter into my 20s,
always feel time passed super fast and I'm getting older, or "mature" ekkeemmm..
Tomorrow will be just a simple day where everything goes on the same as usual,
the only changes is me myself,
on my mood, mentally, feelings, age etc



剩下少于24小时的时间,
从此就要与我的21岁年龄正式道别,
迎接人生中的美妙22岁生涯。



自从踏入20岁起头年龄岁月,
时间迅速飘过,总觉得自己一年年岁月不留人的不再是大学生..
所谓的踏入社会年龄,多我而言有些少许“成熟”,
明日, 太阳依然升起,一切事物都在也正常不过,
唯一不同的是 我自己,
那份感受,心灵上、情绪上、少不了 岁数的改变...




Read through some others good bloggers in their blogging career,
it's pretty impressive and they're really into this industry.
Through their blogging efforts, blogging style, inspiring message..
really makes me think deeply and learn a lot from their passion.
I really wish to be like them some days.
Sponsorship for overseas,
experience and sharing method, or even the way they express..
It's beautiful that make me feel like bringing out the best of me,
 especially my thoughts ad some passion.
Wish me luck!
Chase after you dream until you reach your destination.
:)



说到部落格这回事,
不得不让我佩服的是其他部落客们的部落格事业,
说事业有些严重,或许是一种兴趣。
从他们的文法、用心、心思、联系感、互动等等的 我看见了部落客们的热诚;
不得承认 他们让我坚持自己的部落格信念,
希望有那么一天,
我所想的会成真。
赞助商的国外体验旅行,
传递出去的信息,表达方式,让更多世界各地的人也能共同体验那份无价的体验。
透过这些思考与阅读部落客们的部落格,
真的很漂亮,让我也想成为他们的一份子,
一起让网络世界也能看到那份我看到的美丽,
尤其是我这爱吵闹脑子里的点子,热诚,观点..
我知道 也相信,
总有一天 我会感谢现在的自己 有着这样的想法和努力。
祝我好运呗!
为梦想而出发!
:)


Appreciate, Stay Blessed.
珍惜,感恩。



#0218
#FebruaryBaby


Sincerely,
May.

❥♒

No comments:

Post a Comment