Saturday, May 14, 2016

S Garden Cafe | Pandan Indah, Ampang

May & Momo.



The main entrance
主要大门


Heyyy baby!
What are you looking at?



宝贝们!
你在看什么呀?


How cute & lovely they are!
#Pugii & #Momo
看看他们多可爱!
名字叫 Pugii 和 Momo


That long tongue tho.
好长的舌头呀


Let's go travel!
走吧!让我们一起去旅行去!



Pugii try to tour me around.
可爱的 Pugii 带我到处走走看看呢~

The space at second level (upstairs).
二楼的空间

Ends up, he's not tour me around buy finding spot to pee. *Naughty Pugii*
My friend's funny face when she's so shock when Pugii try to pee. Hahahhahhaaaa
没想到,Pugii原来是要尿尿!*坏蛋
看看我照片里大熊熊的搞笑表情就知道了!哈哈哈哈哈

I'd visited this lovely cafe for more than 3 times, 
and yeah I'm definitely going back cause I miss them all!
More blog post of S Garden coming up!



The naughty and very active one -- Pugii, the pug.
I'm so lucky and blessed, from the first visit where Pugii always hyper-active,
For this time, some magical connection that link us up then Pugii and May are friend now!
He's more calm and good boy that he body guarding me,
following me when I went for wash-room and quietly wait me outside and walk back together;
and the cute part is where he will jealous if I played with his friend there.
Oh my Pugii!
You've lighten and brighten up my day.
Chase away my negativity and make me smile.



我呀,可是到访过这里3次了!
我每次都好想念他们,也怕他们忘了我呢。
期待我接下来与他们这可爱小伙子们的“进展”?哈哈哈哈



来介绍 坏蛋又超乎一般非常有活力的 -- Pugii,巴哥犬
很幸運呢,還記得第一次到訪時這壞蛋非常非常的好動呢!是過動兒呢!
拍這照片的這一次,好像魔法的吸引力巧妙的把我這這小伙子變成非常好的朋友了。
現在的他聽話多了,還會很會照顧人,
保護我乖乖地等我洗手後再一起走回來。
最可愛的部分就是他還會吃大醋呢!不允許我和其他他的朋友玩鬧。
可愛的小傢伙!
你丫,真的很會逗人開心!讓人忘了煩惱啊





And the sweetest part of S Garden,
it's the connection.


I found out after months of they posting my instagram on their Facebook Page,
but I'm so blessed and happy!
They appreciate each of their customers and spread that animal love around.
I love their efforts and relationship between everyone.
This is a place where happiness being create and cheer you up.


這裡最溫馨的,
是那份聯繫感。



我在很久過後才發覺原來他們都有把我的照片在他們的臉書上發布,
很慶幸很開心啊!

Dear Momo,
she's very shy and like baby girl among all her other friends.
Gonna spend time to talk and connect to her too.
She's like teddy bear where she wouldn't make noise and calm.
Ohmygodd too adorable!
It's like your alive teddy bear!


可愛的Momo
非常害羞的小娃娃,像初生兒那樣被其他朋友保護著。
需要花時間跟她聊天還有多多了解,進入她的世界讓她相信你呢~
她就像泰迪熊雄那樣超級超級可愛,可不會吵鬧而且很乖巧。
就如生熊熊 超級可愛!
泰迪熊不會呼吸不會有情感互動
可Momo可是活生生的超級可愛熊熊呢!





Meet the real Teddy - the boss!
Trying to make them look at the camera where they're too excited on their first ride.


再來來看看真正的熊熊 泰迪 -- 老大呢!
費了些時間讓他們能夠看鏡頭不過他們第一次坐車子裡太興奮了!


Finally! They look at the camera.
終於!他們看鏡頭啦

Cute Teddy, he need to slightly rise up his head only he can have better view.
Hahahha, perhaps he need grooming already.
So cute!



非常可愛的泰迪,因為頭髮太長必須要把頭抬起來才能看到呢!
哈哈哈哈 需要剪頭髮了他。
太可愛了!






Say Hi to Teddy!
跟泰迪 打招呼呀!

Finally manage to get to see his eyes.
終於看到他的眼睛啦,好漂亮!
Teddy - the boss
Can see from his action.

泰迪 - 老大
那老大的風範
"What are you trying to do Pugii?"
”Pugii 你要幹嘛呀?“




Lol, ends up.
結果呢,,

The menu
/牆上的菜單

Always place where you can get best shoot!
能讓你拍美照的好地方!





The beauty of blur
朦朧美



Sleepy Oscar on my first visit previously
第一次到訪就看見很愛睡的Oscar 哈士奇

Momo always that lovely, this is our first know and meet each other.
第一次到訪就很愛這小可愛!





Heavenly taste of spaghetti carbonara.
好吃的乳酪培根蛋義大利麵

I'm quiet scare at the first time when I see Pugii, cause he's really hyperactive
第一次認識Pugii時還蠻害怕的,他太好動到輕輕咬到我的鼻子。

Hello Oscar! Nice eyes
Oscar很漂亮的眼睛

Don't sleep..
別睡覺嘛


Photo time!
Not only taking photos with my lovely fellows,
but also the surrounding environment are great!
I'm sure lot of girls like it.



拍照時間到!
除了和這裡的小傢伙拍照外,
這裡的環境也很有意思。
我相信很多女生都會喜歡呢~









My 3rd visit,
trying on shots and view using wide screen (Xiao Yi action camera)


我的第3次到訪,
都試著用我的小螞蟻寬鏡頭來拍照。

Testing testing the view of my Xiao Yi.
試著試著 小螞蟻寬鏡頭

Lucky 3! with healthy peppermint tea served.
幸運3號!喝著健康的清香薄荷茶

I love this candid shot!
我超級喜歡這自然照!

Some space for these adorable kids to play around.
讓他們玩玩的小空間
All these are move-able, so you might happen to see different interior on your visitation,
so don't be surprise!


店裡的擺設都會改變哦,
不同時間到訪你會看見不同哦!


Butt. Lol.
Don't get me wrong.
可愛的屁股,哈哈哈哈哈

Trust me! This is heaven!
相信我,這是天堂啊!

It become my favourite after my first try based on their friendly chef and staff recommendation.
Show them my photo of this, they'll know it!
Especially the mayonnaise cheese sauce in the middle, 
I want more!
Just work-out harder on the next time will do of your calories. Heheheee



這可成為我的第一嘗試後的最愛呢!謝謝店員們的介紹。
讓他們看看我的照片吧,他們就知道你們要什麼了~
尤其是中間的醬,我還要求添加呢!
減肥的事,就接下來多運動就好了。嘻嘻嘻
So cute Pugii in Pooh Pooh Bear's costume that day.
好可愛的熊雄衣服啊

I CANNOTTTTTTTTTTTTT!
So cute!
我不能啦!!!
太可愛了

HAhahahhahahahahhahaaa..
哈哈哈哈 可愛啊

That happy chubby face. Lol.
那快樂有福氣的臉呢。

Boom! Another heavenly serve food found.
再來!另一個天堂般的美食

This dessert not even listed in their menu yet when my first try.
Which is also recommend by the friendly chef and staff there.
They use simple material and method to magic it out with something that taste heavenly good!
Again, just show my photo of this to them and they'll know.
Must try.



這甜品沒出現在他們的菜單裡呢當我第一次嘗試的時候,
都是那裡很友善的店員廚師們介紹的。
他們應用最簡單的技巧湊合起來成為超級好吃的食物!
讓他們看看我的照片吧,
他們或許還會介紹更多呢? 嘻嘻嘻
yummmmmmm
好吃

Look at his cute face!
看看這可愛的表情

Told you that Pugii so lovely that patiently wait for me to finish my meal so that we can play.
Ahahhaa, cute thing!



告訴你了嘛,Pugii還很有耐心地等我吃完了再一起玩,
超級可愛啊!
Must try must try!
Can't help it.
Gonna post twice from my different visitation. Lol.
必吃!
我真的很喜歡呀!都吃了兩次了

Shared by S Garden Cafe (source from S Garden Cafe facebook page)
由他們臉書上發布的我的照片

Ahhhhhhhhhhhhhhh!
I'm missing all my little fellow friends already!
I wanna go back again, serve me VIP seat & service please. Aha!
I want to write more about their cafe on heavenly serve food and lovely adorable fellows there.
Hehhehhhee..




怎麼辦!我好想這些可愛傢伙了!
我要回去呀!快給我再跟他們有著最好的體驗呀!
期待我日後能夠寫更多不一樣的新體驗新食物等等的!
期待吧!




Overloaded with love!


被愛環繞著呀!




So lovely!
Go & like them! 


好可愛啊!
去贊他們的臉書吧!



S Garden Cafe




❥♒ maymaybeby.blogspot.my ♔ ░ ♥
Appreciate, Stay Blessed.
珍惜,感恩。


Sincerely,
May.
媄鏸.

❥♒

No comments:

Post a Comment